terça-feira, 22 de dezembro de 2009

3d cities


My most recent works haven't been posted until now because I really didn't had the time. It's christmas time folks so I've been busy buying all the presents :) I'm sure you will forgive me for that.
Two new 3d cities. The sunset and the night. Hope you like them.
See you tomorrow(by the way, the pics couldn't get much better then this ones because I am a painter and not a pro photographer. Sorry).
____________________________________________________
As minhas pinturas mais recentes nao foram postadas até agora porque realmente não tive tempo. É Natal pessoal por isso andei ocupado a comprar todos os presentes :) Tenho a certeza que me desculpam por isso.
Duas novas cidades 3d. O pôr-do-sol e a noite. Espero que gostem.
Até amanhã (já agora, as fotos não podiam ficar muito melhor que estas porque eu sou um pintor e não um fotografo pro. Desculpem).

Sem comentários:

Enviar um comentário