sexta-feira, 12 de fevereiro de 2010

A Girl Portrait




Hi everybody. You know. I´ve been a naughty boy. Almost two months without saying a word. I have been preparing my portfolio and my Uni application until now. I want to study and improve my art hence the lack of time to post anything.
But not posting doesn't mean that I haven't painted.
This was a comissioned job I did for a friend of mine. The girl lives in Latvia and my friend works here with me. Sorry, I don't know her name (please don't kill me Alex).
More to come in the next days.
___________________________________________________
Olá pessoal. Já sabem. Fui um menino mal comportado. Quase dois meses sem dizer uma palavra. Tenho andado a preparar o meu portfolio e a minha inscrição na Uni até agora. Eu quero estudar e melhorar a minha arte daí a falta de tempo para publicar qualquer coisa.
Mas não publicar não quer dizer que não pintei.
Este foi um trabalho que fiz para um amigo meu. A rapariga vive na Latvia e o meu amigo trabalha aqui comigo. Desculpem, não sei o nome dela (por favor não me mates Alex).
Mais para vir nos próximos dias.

Sem comentários:

Enviar um comentário