segunda-feira, 26 de janeiro de 2009


A landscape painting for today. This one belongs to a series of several paintings done with spray paint on glossy paper. I love painting with spray paint because I actually enjoy the smell of it. I’ve always been interested with art and specially painting but it was with graffiti that I actually started to do it on a, almost, daily basis. When in London, I was forced to stop doing it because of the incredible number of cameras. Too risky:) But I couldn’t stop painting. So, I start expressing myself on canvas but, I never never will stop doing graffiti anytime I have a chance. Just hope not to get caught:)

Uma paisagem para hoje. Esta pertence a uma seríe de várias pinturas feitas com tinta de spray em papel fotográfico. Adoro pintar com tinta em spray porque eu realmente adoro o cheiro dela. Sempre estive interessado com Arte e especialmente com pintura mas foi com o graffiti que eu realmente comecei a pintar numa base quase diária. Uma vez em Londres, fui forçado a parar devido ao incrivel número de câmaras. Muito arriscado:) Mas eu não podia de parar de pintar. Por isso, eu comecei a exprimir-me em tela mas, nunca nunca hei-de parar de fazer graffiti a cada oportunidade que tenha.
Só espero não ser apanhado:)

Sem comentários:

Enviar um comentário